مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 07:332014-10-26اقتصادي

جزییات باز شدن آب زاینده رود


رییس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان با اشاره به بازگشایی دو مرحله ای زنده رود در آبان ماه امسال گفت: باز بودن دایمی آب تا خرداد ماه سال 1394به دلیل محدودیت منایع آبی پشت سد امکان پذیر نیست و فقط در صورت بارش های زیاد و جاری شدن آب در بستر آبراه های .

- رییس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان با اشاره به بازگشایی دو مرحله ای زنده رود در آبان ماه امسال گفت: باز بودن دایمی آب تا خرداد ماه سال 1394به دلیل محدودیت منایع آبی پشت سد امکان پذیر نیست و فقط در صورت بارش های زیاد و جاری شدن آب در بستر آبراه های زیر سد زاینده رود می توان به این موضوع امیدوار شد.

حسین محمدرضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات باز شدن آب زنده رود در چند روز آینده اظهار کرد: وزیر نیرو در سفر ویژه خود در فروردین ماه امسال به اصفهان برای حل این موضوع موافقت خود را برای اعطای 400 میلیون مترمکعب آب برای کشت پاییزه شرق اصفهان اعلام کرد.

رییس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان با بیان اینکه رهاسازی آب رودخانه در دو مرحله انجام می شود، افزود: در مرحله اول باز شدن آب یعنی از 10 آبان ماه به مدت 30 روز، حدود 150 میلیون مترمکعب آب برای کاشت غله در شرق در نظر گرفته شده است که طبق محاسبات با پرتی مسیر خشک رودخانه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات باز شدن آب زاینده رود

جزییات باز شدن آب زاینده رود