مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 07:282014-10-26اقتصادي

تولید نفت آمریکا به 13 میلیون بشکه در روز می رسد


موسسه تحقیقات انرژی وودمکنزی اعلام کرد تا سال 2025 صادرات انرژی شرکتهای آمریکایی از واردات آنها بیشتر خواهد شد زیرا تولید نفت و گاز شیل رو به افزایش است و بخش حمل و نقل در آمریکا بهره وری بیشتری پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از بلومبرگ، حفاری افقی و هیدرولیک در لایه های غنی از هیدروکربن در صخره های شیل باعث افزایش 42 درصدی تولید نفت و گاز آمریکا طی هفت سال گذشته شده است.

جیمز بریک تحلیلگر ارشد شرکت تحقیقات انرژی وود مکنزی مستقر در ادینبرو اسکاتلند گفت: ناوگان حمل و نقل آمریکا نیز تا سال 2020 از لحاظ مصرف انرژی 40 درصد بهره وری بیشتری خواهد یافت.

بریک افزود: یک کشور از دو راه در زمینه انرژی مستقل می شود.

یا از طریق افزایش تولید یا مصرف کمتر و آمریکا هر دو کار را انجام می دهد.

آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می دهد، تولید نفت خام در این کشور به روزانه هشت میلیون و 900 هزار بشکه رسیده که بالاترین سطح تولید از سال 1985 تاکنون است.

همچنین تولید گاز طبیعی این کشور نیز به دو تریلیون و 300 میلیارد فوت مکعب در روز رسیده که بالاترین سطح تولید شده در تمام ادوار است.

بریک خاطرنشان کرد: انتظار می رود تولید نفت آمریکا به روزانه 10 میلیون و 300 هزار بشکه در روز برسد و این سطح ممکن است تا سال 2030 میلادی با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت آمریکا به 13 میلیون بشکه در روز می رسد

تولید نفت آمریکا به 13 میلیون بشکه در روز می رسد