مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 06:522014-10-26سياسي

آرایش سیاسی احزاب تنور انتخابات اوکراین را گرمتر کرده است


برغم گذشت چند ماه از بحران سیاسی و اقتصادی اوکراین ، آرایش سیاسی احزاب این کشور در روزهای اخیرسبب شده است تنور انتخابات پارلمانی اوکراین گرمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایتارتاس ،پترو پوروشنکو رییس جمهور اوکراین سه ماه پس از کسب قدرت و یک ماه پس از جدایی احزاب اودار ، پونچ و اسووبودا از ائتلاف پارلمانی این کشور طی حکمی در 25 اوت 2014 پارلمان این کشور را به دلیل حمایت از ویکتور یانکوویچ رییس جمهور مخلوع منحل کرد.

تازه ترین نظرسنجی ها در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی اوکراین نشان می دهد در حدود 6 یا 7 حزب سیاسی این کشور می توانند برای کسب کرسی های پارلمان رقابت کنند.

براساس نظرسنجی ها،احزاب طرفدار پترو پوروشنکو با یک سوم آرا به نفع حزب رییس جمهور کنونی آماده شرکت در این انتخابات هستند وحزب افراطی اولگ لیاشکو و حزب جبهه خلق آرسنی یاتسنیوک در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

درحالی که انتظار می رود در حدود 8 تا 14 درصد واجدین شرایط در انتخابات پارلمانی اوکراین به نفع حزب افراطی فعالیت کنند حزب جبهه خلق در حدود 7 تا 15 درصد از آرا را می تواند از آن خود کند.

حزب باتکیوشچینا بین 7 تا8 درصد و اردگاه احزاب مخالف که عمدتا در مناطق شرقی وجنوبی اوکراین هستند نیز چیزی در حدود 8 درصد از آرا را تصاحب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایش سیاسی احزاب تنور انتخابات اوکراین را گرمتر کرده است

آرایش سیاسی احزاب تنور انتخابات اوکراین را گرمتر کرده است