مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 06:482014-10-26ورزشي

باشگاه ها به درآمد حق پخش واقعی تلویزیونی نیاز دارند


مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه حق و حقوق فوتبال از پخش تلویزیونی در اختلاف سازمان لیگ و صدا و سیما باید پرداخت شود، - گفت: باشگاه ها به درآمد حق پخش واقعی تلویزیونی نیاز دارند.

عباس جهان بینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بروز اختلاف بین سازمان لیگ و صدا و سیما بر سر حق پخش تلویزیونی دیدارهای لیگ بر تر اظهار کرد: این اختلاف مربوط به امسال نیست و ریشه در گذشته دارد و سیاست گذاری سازمان لیگ در مورد حق پخش تلویزیونی بر مبنای استانداردهای حرفه ای است که کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ها را ملزم کرده که آن ها را رعایت کنند.

وی گفت: سازمان لیگ باید حق پخش تلویزیونی را از صدا وسیما دریافت کند و این، بخشی از معیارهای حرفه ای سازی است زیرا درآمدزایی باشگاه ها ستون حرفه ای سازی باشگاه هاست و باشگاه ها منبع درآمدی مهم تر از حق پخش تلویزیونی ندارند.

مدیر عامل باشگاه صبای قم افزود: پیش از این شاهد بودیم که حداقل اهمیت به این موضوع داده می شد اما سال گذشته جلساتی در این زمینه برگزار و بر سر پرداخت مبلغ ناچیزی از سوی صدا و سیما توافق شد اما کار بنیادی و ریشه ای در این زمینه صورت نگرفت.

جهان بینی بیان کرد: مبلغی که صدا وسیما سال گذشته پرداخت کرد حدود 18 میلیارد تومان بوده و صدا وسیما امسال می خواست با 10 درصد افزایش آن را به 20 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ها به درآمد حق پخش واقعی تلویزیونی نیاز دارند

باشگاه ها به درآمد حق پخش واقعی تلویزیونی نیاز دارند