مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 06:322014-10-26پزشكي

احداث دهکده سلامت و مجتمع فرهنگی و تفریحی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از احداث دهکده سلامت و مجتمع فرهنگی و تفریحی ستادی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از ارومیه، "آقازاده روز گذشته در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با رییس دانشگاه که در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، با اشاره به ابلاغ سیاسیت های کلی نظام سلامت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، گفت: تحول سلامت که هم اکنون در بخش درمان و بهداشت در حال اجرا می باشد، خود بخشی از این سیاست های کلان بوده که توانسته باری از دوش بیماران بردارد و هزینه های بیماران بستری را کاهش دهد.

وی در خصوص سوال احداث ساختمان جدید ستاد دانشگاه گفت: خوشبختانه ما 46 هکتار زمین دانشگاه واقع در 5 کیلومتری جاده سرو را پس گرفته و در حال پیگیری و تامین اعتبار 150 میلیار تومانی جهت احداث ستاد دانشگاه با کلیه امکانات رفاهی و ورزشی هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص امکانات رفاهی زائر سرا و مهمانسرای دانشگاه نیز گفت: در مورد این دو محل رفاهی کارکنان، کار کارشناسی تا بر آورد هزینه و تعیین نواقص رفاهی انجام شده و این دو محل از نظر امکانات و خدمات رفاهی مجهز و تعمیر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دهکده سلامت و مجتمع فرهنگی و تفریحی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

احداث دهکده سلامت و مجتمع فرهنگی و تفریحی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه