مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 06:282014-10-26اجتماعي

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی: قطار گردشگران اروپایی چهارشنبه وارد مشهد می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از ورود قطار اختصاصی گردشگران اروپایی به مشهد و بازدید گردشگران اروپایی از جاذبه های گردشگری و اماکن فرهنگی و تاریخی پایتخت معنوی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رجبعلی لباف خانیکی اظهار داشت: این قطار به نام عقاب طلایی بامداد روز چهارشنبه هفتم آبان امسال وارد مشهد می شود و مدت یک روز در مشهد توقف دارد و مسافران این قطار که گردشگران اروپایی هستند از جاذبه های گردشگری و آثار و بناهای تاریخی مشهد مقدس بازدید می کنند.

وی افزود: قطار عقاب طلایی پس از حرکت از رومانی، بلغارستان و ترکیه ساعت 23:45 چهارشنبه سی ام مهرماه از مرز رازی در استان آذربایجان غربی وارد ایران شده و چهارشنبه هفته جاری به مشهد می رسد.

لباف خاطر نشان کرد: مسافران این قطار علاوه بر استان خراسان رضوی، در طول سفر به ایران از استان های آذربایجان غربی، زنجان، یزد، اصفهان، فارس، تهران و کرمان نیز بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه ورود این قطار می تواند یک اتفاق مهم در گردشگری پایتخت معنوی ایران باشد خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای استقبال از این گروه انجام شده و به گونه ای برنامه ریزی شده تا از حضور این گروه از گردشگران اروپایی در مشهد بهترین استفاده را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی: قطار گردشگران اروپایی چهارشنبه وارد مشهد می شود

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی: قطار گردشگران اروپایی چهارشنبه وارد مشهد می شود