مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 06:032014-10-26فرهنگي

برترین های دومین جشنواره جایزه ادبی مولوی کرد معرفی شدند


با برگزاری مراسم اختتامیه، برترین های دومین جشنواره ادبی مولوی کرد در سنندج معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شامگاه شنبه مراسم اختتامیه دومین جشنواره ادبی مولوی کرد در سنندج برگزار شد و طی آن از برترین های این دوره از جشنواره تقدیر به عمل آمد.

نماینده هیئت داوران دومین جشنواره جایزه ادبی مولوی کرد اظهار داشت: در مجموع آثار 122 شاعر و 17 کتاب به بخش نهایی این جشنواره راه یافتند که در نهایت بر اساس آرای هیئت داوران در بخش کتاب های کردی برتر هشت اثر مورد تقدیر قرار گرفت و 10 اثر ادبی نیز به عنوان آثار برتر شناخته شده اند.

هیئت داوران دومین جایزه ادبی مولوی کرد متشکل از "فرزاد میراحمدی"، "کلثوم عثمان پور"، "علی الفتی"، "محمد موفقی" و "رحیم لقمانی" هستند.

داوران این دوره از جشنواره ادبی مولوی کرد در آرای خود در بخش کتاب برتر هیچ اثری را شایسته کسب عناوین اول و دوم ندانسته و آثار "عکسی تمام قد از مردنم" از "جمال ملایی" از سنندج و "ییواره تاوسان" از "علی حاتمی" از کرمانشاه را شایسته عنوان مشترک سومی معرفی کردند.

در این بخش همچنین اثر "دیار" از "مصطفی حسینی" از کرمانشاه عنوان چهارم را به خود اختصاص داد و بر اساس آرای هیئت داوران از "علی حسینی" از سقز، "کریم دافعی" ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های دومین جشنواره جایزه ادبی مولوی کرد معرفی شدند

برترین های دومین جشنواره جایزه ادبی مولوی کرد معرفی شدند