مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 05:382014-10-26ورزشي

غیاثی به فارس خبر داد برگزاری سومین المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در قم


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در قم خبر داد.

- سیدمهدی غیاثی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان بر اساس برنامه ای که به مدت یک هفته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از سوی وزارت ورزش و جوانان در اختیار داشت اقدام به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در این هفته کرد.

وی ادامه داد: معاونت ورزش وزارتخانه ورزش و جوانان با تشکیل ستادی در این وزارت خانه برای هر یک از روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش یک عنوان مشخص را تعیین کرد و ما نیز پیرو این برنامه ریزی، اقدامات مختلفی در قم انجام دادیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: کارهای بسیار خوب و متنوعی در حوزه ورزش و همچنین سایر حوزه ها اعم از فرهنگی، آموزشی و جوانان صورت پذیرفت که یک به یک گزارش های آن به وزارتخانه نیز ارسال خواهد شد.

وی ابراز کرد: در این مناسبت یکی از مهمترین برنامه های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان بود که به منظور ایجاد شادابی و نشاط و همچنین تقویت روحیه تعاون و همکاری بین کارکنان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیاثی به فارس خبر داد برگزاری سومین المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در قم

غیاثی به فارس خبر داد برگزاری سومین المپیاد ورزشی کارکنان ورزش و جوانان در قم