مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 05:382014-10-26اجتماعي

اصلاح هندسی سه میدان شهر بجنورد آغاز شد


شهردار بجنورد از اصلاح هندسی سه میدان امامرضا(ع)، بهداری و شهدای گمنام این شهر در راستای مدیریت هدایت ترافیک شهری خبرداد.

- روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: عدم پیش بینی اتصال معابر جدید به این میادین در زمان احداث، موجب شد تا این سه میدان مورد بازسازی و اصلاح هندسی قرار گیرند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان امام رضا(ع) اظهار داشت: این میدان تا یک متر کاهش ارتفاع خواهد داشت و کارزیرسازی، آسفالت و اجرای راست گردها میدان نیز تا 10 روز آینده به اتمام می رسد.

شهردار همچنین از طراحی معماری رینگ داخل این میدان به عنوان یکی از زیباترین میادین شهر خبرداد و گفت: طراحی کنونی میادین شهر به گونه ای است که کمترین امکان بصری را در مسیر عبور بیننده فراهم می کند.

به گفته وی، در حال حاضر شکل میادین های شهر به صورت محدب است که این امر قابلیت دید محوطه داخل میدان را از بیننده می گیرد و به همین دلیل در ساختار جدید، شکل این میدان به صورت مقعر تغییر خواهد کرد.

شهردار در خصوص میدان شهدای گمنام روحانی نیز بیان داشت: این میدان نیز به دلیل اینکه خیابانهای شرقی و غربی شهر بدون اتصال مستقیم به میدان در تداخل با یکدیگر قرار دارند، وضعیت بسیار خطرناکی دارد و باید از لحاظ هندسی اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح هندسی سه میدان شهر بجنورد آغاز شد

اصلاح هندسی سه میدان شهر بجنورد آغاز شد