مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 02:532014-10-25سياسي

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان خبر داد رفع تصرف از 1000 هکتار اراضی جنوب کرمان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: از یک هزار هکتار اراضی جنوب کرمان در بحث دادخواست های حقوقی و کیفری رفع تصرف شد.

- " از جیرفت، عزیزالله افشارزاده شنبه شب در شورای حفظ حقوق بیت المال در جیرفت اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در بحث پرونده های حقوقی در سال جاری 62 پرونده حقوقی تشکیل شده است که 41 فقره آنها به نفع دولت رأی صادر شده است و 430 هکتار اراضی خلع ید شده است.

وی بیان داشت: در بحث کیفری 118 پرونده تشکیل شد که 81 فقره آن رأی به نفع دولت صادر شد و 465 هکتار از اراضی به نفع دولت رفع تصرف شده و البته در بحث گیاهان دارویی نیز ورود شده است.

افشارزاده با اشاره به رفع تصرف از یک هزار هکتار در بحث دادخواست های حقوقی و کیفری افزود: حدود سه هزار هکتار سند به نام دولت صادر شده است.

احمد امینی روش فرماندار جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: طی 35 سال گذشته زمین هایی در قالب ارجاع طرح ها واگذار شده است اما نظارتی در این راستا وجود نداشته است و خیلی جاها سند قطعی صادر نشده است.

وی ضمن تأکید بر مد نظر قرار دادن، نظر شورای بیت المال در تجدید قراردادهای این اراضی بیان داشت: این اقدام مانع از تغییر کاربری زمین هایی می شود که برای اجرای طرح ها واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان خبر داد رفع تصرف از 1000 هکتار اراضی جنوب کرمان

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان خبر داد رفع تصرف از 1000 هکتار اراضی جنوب کرمان