مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 18:582014-10-25اجتماعي

آقای روحانی دلیل سکوت دولت در باره شهادت معلم سیستانی چیست؟


مدام دم از ایجاد امنیت می زنند اما آیا منظورشان ایجاد امنیت برای اشرار است؟ وزیر کشور مرتب دم از امنیت می زند، حتما باید یکی از نزدیکان ایشان به شهادت برسد یا به گروگان گرفته شود تا متوجه شود مردم مظلوم ما در استان چه بر سرشان می آید؟ - سریال پر تکرار ترور سیستانیان در منطقه بلوچستان استان سیستان و بلوچستان متأسفانه تمامی ندارد، این بار قشر زحمتکش معلمان گویا هدف این اشرار است سال هاست شهید رضا سرگزی از فرهنگیان استان بود که مدت 4 سال در مقطع ابتدایی چکارچان مشغول خدمت بوده است.

که در شهرستان محل خدمت خود چند روز با گلوله تروریستها از پای در آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این باره می گوید: افراد مسلح ناشناس رضا سرگزی یکی از معلمان منطقه سرباز و قصرقند را در حالی که از بعد از تعطیلی از مدرسه به سمت منزل در حرکت بود را مورد ترور قرار داده و به شهادت رساندند.

این مسئول ادامه داد: به جز ناامن کردن منطقه، ایجاد آشوب و بر هم زدن نظم و امنیت در منطقه، هیچ دلیل دیگری برای ترور معلمان در منطقه وجود ندارد.

این اقدام اشرار با واکنش تند نمایندگان مجلس مواجه شد به طوری که سید باقر حسینی نماینده سیستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان ، آقای نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان ، گفت: شما موظف به خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی دلیل سکوت دولت در باره شهادت معلم سیستانی چیست؟

آقای روحانی دلیل سکوت دولت در باره شهادت معلم سیستانی چیست؟