مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 18:432014-10-25سياسي

معضل سهام عدالت برای دولتمردان فعلی


معاون پژوهش های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد سهام عدالت در دولت قبل، معضلی است که جمع کردن آن برای مسوولان ، - کار بسیار دشواری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجید قاسمی عصر شنبه در نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی با بخش خصوصی در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم، ابراز داشت: پس از ابلاغ سیاست های اجرایی اصل 44 قانون اساسی توسط رهبر معظم انقلاب در حالی که دولت بر اجرای این سیاست ها باید اصرار می ورزید به یکباره همه چیز با ایجاد سهام عدالت خنثی شد.

وی ادامه داد: نمی دانیم چرا دولت قبل بر اجرای طرح سهام عدالت که در هیچ جای دنیا موفق نبوده و دیگران تجربه ناموفق اجرای آن را داشتند، اصرار کرد.

وی تاکید کرد: سیاست های پولی حاکم بر اقتصاد کشور در دولت های نهم و دهم باعث شده بود تا بخش تولید دچار مشکل شود که بیان مصادیق آن حوصله و زمان زیادی می خواهد.

معاون پژوهش های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهداف تشکیل نشست های اقتصادی با فعالان استان ها، گفت: گزارش این نشست ها و موانع تولید در گزارشی به اطلاع مقامات ارشد نظام خواهد رسید و در آن مسائل به صورت مستند و مشخص ارائه خواهد شد لذا از این رو مشکلات همه حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی کشور در حال جمع آوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل سهام عدالت برای دولتمردان فعلی

معضل سهام عدالت برای دولتمردان فعلی