مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 18:282014-10-25اقتصادي

فرماندار چالوس: آزادراه تهران - شمال به یک معضل برای منطقه تبدیل شد


فرماندار چالوس با اشاره به سیل گیر بودن روستاهای حاشیه آزاد راه تهران - شمال، گفت: امروزه آزادراه تهران شمال به یک معضل برای منطقه تبدیل شده است.

- " از شهرستان چالوس، محمدناصر زندی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان چالوس با گذشت 18 روز از آغاز سرشماری عمومی کشاورزی تا کنون توانست رتبه برتر شهرستان های استان از نظر میزان عملکرد آمارگیران را از آن خود کند.

زندی تصریح کرد: از 100 درصد از جامعه هدف مأموران سرشماری کشاورزی تاکنون آمارگیری از 75 درصد از کشاورزان شهرستان چالوس صورت گرفت.

وی با تأکید بر ارائه آمار دقیق توسط مردم به مأموران سرشماری، خاطر نشان کرد: هر گونه کوتاهی و نقصان در ارائه آمار دقیق سبب کاهش اعتبارات و تسهیلات حوزه کشاورزی می شود و این به ضرر کشاورزان است.

این مسئول با بیان اینکه عدم برخورداری از سهمیه های دولت یکی از دلایل همکاری نکردن مردم با مأموران سرشماری است، تصریح کرد: باید با آگاهی بخشی به مردم آنها را این گونه توجیه کرد که سرشماری کشاورزی ارتباطی با یارانه و أخذ مالیات ندارد بلکه راهی برای برنامه ریزی های آینده دولت در حوزه آبخیزداری و کشاورزی محسوب می شود.

* آمادگی چالوس برای پیشگیری از وقوع سیل مخرب نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با اعلام این که سیل چند روز گذشته شهرستان چالوس آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالوس: آزادراه تهران - شمال به یک معضل برای منطقه تبدیل شد

فرماندار چالوس: آزادراه تهران - شمال به یک معضل برای منطقه تبدیل شد