مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 18:282014-10-25سياسي

استاندار قزوین: سهم اصحاب رسانه در افزایش سرمایه های اجتماعی قزوین مشخص شود


باید سهم اصحاب رسانه در افزایش سرمایه های اجتماعی قزوین مشخص شود.

- " از قزوین، مرتضی روزبه عصر امروز در اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: باید سرمایه های اجتماعی قزوین به مراتب بیشتر از وضع موجود باشد و سهم رسانه ها در این زمینه مشخص شود.

وی افزود: به نظر می رسد قزوین در تنوع و تعدد رسانه ها جزو استان های پیشتاز باشد که سایت ها و نشریات موجود در استان به نسبت به جمعیت و جغرافیای آن نشانگر این موضوع است.

استاندار قزوین ادامه داد: چنین آماری با در نظر گرفتن یک میلیون و 200 هزار نفری این استان قابل توجه و کیفیت فعالیت آن بسیار حائز اهمیت است چرا که رسانه ها می توانند افراد و افکار عمومی را با خود همراه کنند.

روزبه تصریح کرد: مردم به فراخور شرایط، شغل و سواد خود به رسانه های ملی، منطقه ای، مکتوب و غیر مکتوب توجه نشان می دهند که حفظ و همراه کردن آنان و عبور دادن این مخاطبان از لایه های سطحی به لایه های عمیق رسالت رسانه است.

این مسئول گفت: سهم اصحاب رسانه و قلم در عمیق یا سطحی مخاطبان و مطالبات آنان بسیار بالا است و بر نوع خواسته ها و انتظارات مردم نیز تأثیر جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: سهم اصحاب رسانه در افزایش سرمایه های اجتماعی قزوین مشخص شود

استاندار قزوین: سهم اصحاب رسانه در افزایش سرمایه های اجتماعی قزوین مشخص شود