مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 17:482014-10-25اجتماعي

شهردار تبریز خبر داد راه اندازی بزرگ ترین مرکز مدرن اسکان موقت در تبریز


شهردار تبریز از راه اندازی بزرگ ترین مرکز مدرن اسکان موقت در این شهر خبر داد.

- " از تبریز، صادق نجفی امشب در جلسه شورای مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی با اشاره به خسارات ناشی از بارندگی های اخیر، اظهار کرد: تبریز 2 میلیون نفر جمعیت دارد و اگر در اسرع وقت ورودی های این شهر مسیرگشایی نشوند با رخداد حادثه ای مانند سیل، خطر بزرگی تبریز را تهدید خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بارندگی های اخیر در برخی مناطق راه ها کلاً بسته شده بودند که این نشانه هشدار بزرگی برای مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی بود؛ بنابراین ما برای تأمین هزینه آماده ایم که اگر استانداری طرح و برنامه ای برای کانال کشی های مناسب ارائه دهد اجرایی کنیم.

تصمیمات نادرست گذشته حذف می شوند شهردار تبریز با بیان اینکه همانطور که اکنون ممکن است برخی از تصمیماتی که مدیران فعلی می گیرند اشتباه و در آینده دردسرساز شود، در گذشته هم تصمیمات اشتباهی گرفته شده که حالا مشکل ساز شده اند، خاطرنشان کرد: چه ایرادی دارد تصمیمات نادرستی که در گذشته گرفته شده حالا حذف شوند؟ نتوانسته ایم حس همدلی را در کنترل بحران در مدیران ایجاد کنیم نجفی، عصر حاضر را عصر اطلاعات و آگاهی عنوان کرد و متذکر شد: چه اشکالی دارد برای افزایش سطح آگاهی خود برای مقابله با بحران هزینه صرف کنیم و مثلاً س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز خبر داد راه اندازی بزرگ ترین مرکز مدرن اسکان موقت در تبریز

شهردار تبریز خبر داد راه اندازی بزرگ ترین مرکز مدرن اسکان موقت در تبریز