مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 17:382014-10-25سياسي

دکترین مبارزه با داعش را ایرانی ها تنظیم کرده اند


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دکترین مقابله با داعش توسط جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است و آیین نامه نبرد عاشورایی، سوریه و عراق را نجات داده و داعش را ذلیل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اردبیل، منصور حقیقت پور صبح امروز در جمع اعضای جبهه ایستادگی و حامیان ولایت در اردبیل با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم اظهار کرد: امروز منزلت، عزت و اقتدار نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است که به برکت مکتب امام حسین (ع) و ولایت مداری است که به دور از شعار در جبهه حقیقی ثبت شده و ارزش ها مورد صیانت قرار گرفته شده است.

وی با تبیین اوضاع منطقه و به واقعیت پیوستن اظهارات نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که جمهوری اسلامی ایران زلزله ای را در دنیا پدیده آورده است، گفت: امروز آثار این تحولات و زلزله هفت ریشتری را در جهان اسلام شاهد هستیم چراکه هر تحولی در جهان اسلام مرهون حرکت های انقلابی و حرکتی ملت ایران است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به بیداری اسلامی آغاز شده از کشور تونس و ثمردهی آن در مصر اشاره کرد و افزود: بعد از شکست خفت بار سران دیکتاتور منطقه همه کشورهای غربی در تحلیل های خود به این واقعیت رسیدند که مکتب، مرام و نهضت امام حسین (ع) که در اندیشه مکتب اسلامی تبلور یافته است رمز واقعی این پیروزی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکترین مبارزه با داعش را ایرانی ها تنظیم کرده اند

دکترین مبارزه با داعش را ایرانی ها تنظیم کرده اند