مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 17:282014-10-25سياسي

بهسازی راههای مواصلاتی دغدغه مازندران است/ هراز سال 94 چهار بانده می شود


معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: یکی از دغدغه های مردم مازندران بهسازی راههای مواصلاتی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی نبییان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری مرکزاستان که در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه ساری پیشانی استان است و مازندران را با ساری می شناسند گفت: تمام تلاش ما این بوده که پیشانی استان را در خور شان مردم ولایت مدار ساری در آوریم.

وی تاکید کرد: دغدغه همه مردم راههای مواصلاتی هراز، سوادکوه و کندوان همچنین کمربندی ها و راه های داخل شهری بوده که در این زمینه با برگزاری جلسات و نشستهای مختلف حتی در دفتر وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تخصیص اعتبارات در حوزه راه استان 100 درصد در نظر گرفته شود.

بیان با بیان این که راه سوادکوه تا پایان سال 93 به اتمام خواهد رسید افزود: تکمیل و چهار بانده کردن جاده هراز تا پایان سال 94 اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه گفت: ترافیک ساری و کمربندیها دغدغه امروز مردم است که تلاش شده کمربندیهای نیمه کاره تمام و به دنبال ایجاد کمربندی جدید در ساری باشیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: دغدغه دیگر مردم راه ساری به تاکام و جاده فرح آباد است که هر ساله شاهد تصادفات مرگبار در این جاده هستیم که در این زمینه نیز باید اعتبارات بیشتری به این دو حوزه اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی راههای مواصلاتی دغدغه مازندران است/ هراز سال 94 چهار بانده می شود

بهسازی راههای مواصلاتی دغدغه مازندران است/ هراز سال 94 چهار بانده می شود