مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 17:232014-10-25اجتماعي

برپایی نمایشگاه واقعه عاشورا در بدشت شاهرود/ یک نمایشگاه با هزاران حرف


خبرگزاری مهر، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، نمایشگاه بازسازی واقعه عاشورا در بدشت شاهرود با حضور مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیین گشایش نمایشگاه بازسازی واقعه عاشورا عصر شنبه با حضور معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و تنی چند از مسئولان دیگر ادارات در حسینیه اعظم بدشت شاهرود برگزار شد.

در این نمایشگاه مسیر حرکت کاروان اباعبدالله الحسین (ع) از ابتدا تا دشت کربلا به وسیله ماکت و مجسمه در معرض دید عاشقان حسینی قرار گرفته است و پس از بازسازی صحنه گودال قتلگاه سرور وسالار شهیدان، در نهایت به صحنه روبرو شدن حضرت رقیه(س) با سر مبارک امام حسین(ع) شام منتهی می شود.

یک نمایشگاه با هزاران حرف نمایشگاه واقعه عاشورا در نگاه نخست مجموعه ای تصویری از روایت واپسین روزهای زندگی مبارک سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است اما در پس تک تک این روایات احساسی عمیق وجود دارد که گلوی هر انسانی را می فشارد و گوشه چشمانش را تر می کند.

روایتی از ظلم تا مظلومیت، نمایشی از شر تا شور و داستانی از شب تا روز که همه و همه در زیر یک سقف پذیرای مشتاقان و عاشقان سیره حسینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه واقعه عاشورا در بدشت شاهرود/ یک نمایشگاه با هزاران حرف

برپایی نمایشگاه واقعه عاشورا در بدشت شاهرود/ یک نمایشگاه با هزاران حرف