مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 17:132014-10-25سياسي

امروز صورت گرفت برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی قیروکارزین


مدیر آموزش وپرورش قیروکارزین از برگزاری آیین انتخابات شوراهای دانش آموزی قیروکارزین با حضور مسئولان محلی این شهرستان خبر داد.

- دانیال رستمی امروز در حاشیه برگزاری آیین انتخابات شوراهای دانش آموزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: شورای دانش آموزی زمینه های تربیت فردی، اجتماعی، مسئولیت پذیری، مشارکت جویی و خودباوری را در دانش آموزان فراهم می کند.

مدیر آموزش وپرورش قیروکارزین شوراهای دانش آموزی را محور فعالیت های گروهی در مدارس دانست و افزود: این شوراها به عنوان بازوی مشورتی، مدیریتی و اجرایی مدیران مدارس نقش به سزایی در اجرای امور و برطرف کردن مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس ایفا می کنند وی اضافه کرد: کارگروه های شورای دانش آموزی محفلی است که با حضور در آن می توان با اندیشه های کارساز و استعدادهای دانش آموزان به راهکارهای منطقی برای حل مشکلات آنان دست پیدا کرد.

رستمی با اشاره به اهداف تشکیل این شوراها بیان داشت: هدف از برگزاری این انتخابات ایجاد خودباوری در دانش آموزان، تقویت اعتمادبه نفس، استقلال طلبی و مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مدرسه است.

مدیر آموزش وپرورش قیروکارزین ادامه داد: با این انتخابات آموزش عملی مهارت های زندگی اجتماعی صورت می پذیرد و روحیه مسئولیت پذیری در دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی قیروکارزین

امروز صورت گرفت برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی قیروکارزین