مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 17:082014-10-25ورزشي

آبادگران قم به جوانی و بی تجربگی خود باخت


سرمربی تیم فوتبال استقلال قزوین با بیان این که تیمش در مقایسه با سایر تیم های حاضر در لیگ آزادگان شرایط صعود را ندارد، گفت: - آبادگران قم در بازی امروز به بی تجربگی خود باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا مطلبی پس از پیروزی تیمش برابر آبادگران قم در مسابقات فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان که غروب شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می توانستیم در 45 دقیقه نخست با اختلاف گل بالایی پیروز شویم اما حداقل 5 موقعیت صد درصد را به گل تبدیل نکردیم و جریان بازی به شکلی پیش رفت که آنها به گل رسیدند.

وی گفت: از نظر فنی نسبت به حریف برتر بودیم.

آبادگران قم به جوانی و بی تجربگی خود باخت و ضمن احترامی که برای آبادگران قم قائل هستم به اعتقاد من زور حریف به ما نمی رسید و از روی نیمکت این تیم به زمین و بالعکس صحبت های جالبی رد و بدل نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال قزوین افزود: آبادگران پس از به ثمر رساندن گل نخست، می توانست بازی را اداره و از گل خود تا پایان بازی حفاظت کند و دریافت 3 گل از بی تجربگی این تیم بود ضمن این که در نیمه اول باید 5 بر صفر برنده می شدیم و طبیعی است تیمی که گل نزدند گل می خورد.

مطلبی بیان کرد: تیم را برای صعود نبسته ایم و تیم ما مثل آبادگران تیم بی تجربه ای است اما خوب فوتبال بازی می کنیم و از نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادگران قم به جوانی و بی تجربگی خود باخت

آبادگران قم به جوانی و بی تجربگی خود باخت