مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 16:082014-10-25حوادث

اسیدپاشی جرمی هم سطح با قاچاق اسلحه، آدم ربایی و تجاوز


"هرچه سختی های قصاص اسیدپاشی انجام آن را به مشکلاتی خاص مبتلا کرده، زمینه ساز اظهار نظرهای متفاوتی درباره آن شده و در نهایت به نوعی مانع یافتن رویه ای خاص برای خاتمه دادن به پرونده های اسیدپاشیِ گشوده شده تا کنون شده، اما هیچ کسی در وحشتناک بودن عمل رخ داده و نابخشودنی بودن ارتکاب آن شک و شبهه ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در روزگاری که وقوع اسیدپاشی های زنجیره ای در اصفهان، التهابی سخت به جامعه وارد کرده و واکنش ها به آن هنوز تمامی نیافته، بازخوانی نامه نگاری های صورت گرفته میان رییس دستگاه قضا و رهبر انقلاب حکایت از نابخشودنی خواندن ارتکاب به اسیدپاشی دارد.

این مهم را می شود از نامه نگاری های روسای دستگاه قضا در سالیان متمادی با رهبر انقلاب دریافت که گاه پیش از مناسبت های خاص تقویمی، در قالب ارائه درخواست عفو شماری از محکومان قضایی مطرح شده و در ادامه با موافقت رهبر انقلاب، به آزادی این زندانیان از بند منجر شده است.

آنگونه که در قیاس نامه های به نگارش در آمده با این مضمون توسط روسای مختلف دستگاه قضا خطاب به رهبر انقلاب می توان فهمید، قالب این نامه ها به این صورت است که قاضی القضات وقت، پیش از فرارسیدن مناسبتی خاص، من جمله اعیاد مذهبی، فهرستی از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیدپاشی جرمی هم سطح با قاچاق اسلحه، آدم ربایی و تجاوز

اسیدپاشی جرمی هم سطح با قاچاق اسلحه، آدم ربایی و تجاوز