مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:522014-10-25سياسي

تاکید بر اهمیت نقش همکاری های استانی بین ایران و ترکیه


در همایش بین المللی عمق بخشیدن به همکاریهای بخشی و مالی ایران و ترکیه بر اهمیت نقش همکاری های استانی ایران و ترکیه تاکید شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحبوبی خبرنگار واحد مرکزی خبر فرماندار خوی که برای شرکت در این مجمع به استان وان ترکیه سفر کرده گفـت: در استان آذربایجان غربی نقاط مهم مرزی با ترکیه داریم که هم موقعیت مهم استراتژیک و نظامی و هم اقتصادی و تجاری دارند.

آقای سیوانی افزود:سه مرز دایر و مهم با ترکیه داریم مرز سرو در ارومیه، مرز رازی در خوی و مرز بازرگان در ماکوکه دایرترین مرز بازرگان است و رازی و سرو در ردیف های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به دستاوردهای خوب و سازنده مجمع تعمیق همکاریهای بخشی و مالی ایران و ترکیه گـفت: صاحبنظران هر دو طرف و مقامات سیاسی و اداری و بازرگانان و تجار در نشست های دو روزه این همایش و پانل های تخصصی را بررسی کرده و هم راهکارهای تقویت روابـط را بررسی کردند و تقریبا این همایش مقدمه ترسیم گسترش روابط در آینده خواهدبود و امیدواریم در عمل شاهد گسترش هرچه بیشترمناسبات اقتصادی و علمی و دانشگاهی دوکشور باشیم تا مردمان 2کشور نیز از آن بهره مند شوندوی گفت : ما معتقدیم که امنیت در منطقه با گسترش روابط اقتصادی و تجاری تضمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اهمیت نقش همکاری های استانی بین ایران و ترکیه

تاکید بر اهمیت نقش همکاری های استانی بین ایران و ترکیه