مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:232014-10-25حوادث

حوادث 24 ساعته گذشته در استان سمنان 5 فوتی و مجروح بر جای گذاشت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو حادثه رانندگی طی 24 ساعته گذشته در این استان خبر داد و گفت: در این حوادث یک نفر فوت و چهار نفر مجروح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن شکرالهی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دو حوادث 24 ساعت گذشته در این استان اظهار داشت: حادثه اول که در کیلومتر 29 محور دامغان - فولادمحله رخ داد دو مصدوم داشت و هر دو نفر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به وسیله امدادگران هلال احمر به بیمارستان منتقل شدندوی افزود: تماس صبح جمعه 115 با هلال احمر مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سمند از پل با دو سرنشین بلافاصله تیم امداد و نجات جاده ای از پایگاه بین شهری چشمه علی به صحنه حادثه اعزام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در حادثه دوم که بعد از ظهر جمعه به وقوع پیوست، تصادف یک دستگاه خودروی ون با تریلی در کیلومتر هفت آرادان - سرخه رخ داد که در اثر آن از سه سرنشین خودروی ون یک نفر در دم جان سپرد و دو نفر مصدوم شدند.

شکراللهی تصریح کرد: امدادگران پایگاه مرکزی گرمسار بلافاصله با حضور در صحنه عملیات به امدادرسانی آسیب دیدگان پرداخته و با انجام اقدامات اولیه درمانی آنان را به مرکز درمانی انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث 24 ساعته گذشته در استان سمنان 5 فوتی و مجروح بر جای گذاشت

حوادث 24 ساعته گذشته در استان سمنان 5 فوتی و مجروح بر جای گذاشت