مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:032014-10-25فرهنگي

اجرای ویژه برنامه «عطر عاشقی» در مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 تهران


فرهنگسرای تهرانسر و خانه های فرهنگ منطقه 21 مراسم تعزیه خوانی، مسابقه عکاسی، زیارت عاشورا، عزاداری و ایستگاه صلواتی را در ماه محرم برگزار می کنند.

- اجرای ویژه برنامه عطر عاشقی در مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 تهران " فرهنگسرای تهرانسر و خانه های فرهنگ منطقه 21 مراسم تعزیه خوانی، مسابقه عکاسی، زیارت عاشورا، عزاداری و ایستگاه صلواتی را در ماه محرم برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، صادق کرمیان با اعلام این خبر گفت: عطر عاشقی با همکاری شرکت فرهنگی ورزشی سایپا از 1 تا 8 محرم ساعت 7:30 صبح با مراسم زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی پذیرای عزاداران حسینی در کلبه خورشید مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا خواهد بود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 ادامه داد: مسابقه عکس و فیلم موبایلی سوگواره مهر حسین(ع) با موضوع محرم و مهربانی از اول محرم تا اربعین حسینی توسط خانه فرهنگ تهرانسر برگزار می شود.

کرمیان اظهار کرد: تعزیه سوگ سرخ با همکاری خانه فرهنگ وردآورد و اداره اوقاف جنوب غرب تهران از 15 تا 17 آبان ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسگری (ع) وردآورد با برپایی مجالس حضرت علی اکبر(ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ظهر عاشورا اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه «عطر عاشقی» در مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 تهران

اجرای ویژه برنامه «عطر عاشقی» در مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 تهران