مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 15:032014-10-25سياسي

آیت الله مهدوی کنی در دفاع از ولایت هیچگاه کوتاه نیامد


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: آیت الله مهدوی کنی مجتهدی بود که در مسئله دفاع از ولایت هیچگاه کوتاه نیامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام موسوی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مهدوی کنی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی فرهیخته و ارزشمند بود که در مراحل مختلف عمر خود به تلاش و مجاهدت در راه اسلام و انقلاب پرداخت.

وی عنوان کرد: آیت الله مهدوی کنی مجاهدی نستوه، با تدین و با اخلاق بود که از سن 18 سالگی مبارزه خود را علیه طاغوت آغاز کرد و همواره مورد عنایت آیت الله امامی کاشانی بود لذا این عالم بزرگ می تواند برای کسانی که در عرصه سیاست فعالیت می کنند الگویی مناسب باشد.

دبیر جامعه روحانیت استان لرستان با بیان این مطلب که کشور جمهوری اسلامی ایران بر مبنای فقه و فقاهت می چرخد اضافه کرد: این فقه و فقاهت بود که انقلاب را با هزاران شهید و دفاع مقدس را با حدود 300 هزار شهید به وجود آورد.

حجت الاسلام موسوی به نقش موثر فقها در بیداری افکار عمومی اشاره کرد و افزود: فقها چنان نقش تاثیر گذاری بر افکار عمومی دارند که امروزه می بینیم فتوای یک فقیه در عراق بیش از دو میلیون نیرو را بسیج می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مهدوی کنی در دفاع از ولایت هیچگاه کوتاه نیامد

آیت الله مهدوی کنی در دفاع از ولایت هیچگاه کوتاه نیامد