مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 14:332014-10-25اجتماعي

فرماندار دورود خواستار شد تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده دورود در زلزله


فرماندار شهرستان دورود، خواستار تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده شهرستان دورود در جریان زلزله این شهرستان شد و گفت: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس باید در این بخش ورود کند.

- " از دورود، ماشاءالله نعمتی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دورود با انتقاد از وضعیت مدارس شهرستان دورود، گفت: در زلزله های سال های گذشته در شهرستان دورود 20 مدرسه آسیب جدی دیده اند و فرزندان مردم در این مدارس در خطر قرار دارند.

فرماندار شهرستان دورود با بیان اینکه باید سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان فکری در این خصوص کند، ادامه داد: دیوار برخی از این مدارس شکاف برداشته است و نیازمند بازسازی و تعمیرات جدی هستند، سازمان نوسازی مدارس باید بین مدارسی که این چنین مشکلات بزرگی دارند و مدارسی که تنها نیازمند رنگ آمیزی هستند، تفاوت هایی قائل شوند.

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در منطقه ناصرالدین، تصریح کرد: شهر ناصرالدین حدود 15 هزار جمعیت دارد که با توجه به میزان فضاهای آموزشی موجود در این مناطق با تراکم دانش آموز در این بخش مواجه هستیم، لازم است تا این مشکلات را با مدیر سازمان نوسازی مدارس در استان لرستان مطرح کنیم در خصوص مدارس آسیب دیده و کمبود فضاهای آموزشی اقداماتی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دورود خواستار شد تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده دورود در زلزله

فرماندار دورود خواستار شد تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده دورود در زلزله