مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 14:182014-10-25سياسي

رییس شورای هیئت های مذهبی فارس خبر داد فعالیت 7 هزار هیئت مذهبی در فارس


رییس شورای هیئت های مذهبی فارس گفت: در ماه محرم امسال بیش از 7 هزار هیئت مذهبی در ترویج فرهنگ عزاداری و عاشورای حسینی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح این استان شرکت فعال و چشمگیری خواهند داشت.

- " از شیراز، مظفر مختاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) فروشگاه و نمایشگاه ویژه محرم در نقاط مختلف این استان راه اندازی شده و هیئت های مذهبی می توانند برای خرید ملزومات عزاداری به آن مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری تولیت آستان احمدی و محمدی، مسیرهای هیئت های عزاداری از چهارراه مشیر، شاهزاده قاسم، دروازه کازرون و حرم علی بن حمزه (ع) به طرف شاه چراغ (ع) تعیین شده است.

رییس شورای هیئت های مذهبی فارس تصریح کرد: حضور روحانی در هر هیئت عزاداری الزامی است و نیز به جای شمایل ائمه از عکس شهدا در مسیر راهپیمایی استفاده می شود.

این مسئول گفت: اهدای خون، برقراری ایستگاه صلواتی محل توزیع نذورات مردمی و استقرار چهار و یا پنج نفر با پوشش ویژه برای برقراری امنیت هیئت های عزاداری از دیگر برنامه های در دست اجرا در این ایام است.

مختاری بیان داشت: برای ساماندهی مداحان، جلسه های متعددی از سوی شورای هیئت های مذهبی استان فارس برگزار و مقرر شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای هیئت های مذهبی فارس خبر داد فعالیت 7 هزار هیئت مذهبی در فارس

رییس شورای هیئت های مذهبی فارس خبر داد فعالیت 7 هزار هیئت مذهبی در فارس