مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 13:172014-10-25سياسي

برنامه های ترم جاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت تشریح شد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت برنامه های ترم جاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت را تشریح کرد.

- علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار "خبرگزرای دانشجو" در رشت،" برنامه های بسیج دانشجویی و کانون های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت را تشریح کرد.

وی گفت: معرفی معاونت تربیت و آموزش، برگزاری حلقه های صالحین، تربیت نیرو از عادی به شورا، برگزاری دوره های آموزشی، کار تربیتی برای اعضای شورا با حضور اساتید، شناسایی نیرو برای دوره های آموزشی از قبیل طرح ولایت، جذب و سازماندهی نیروی انسانی از برنامه های کانون آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت: کانون بررسی و تحلیل در ترم جاری برنامه هایی از قبیل اکران مستندهای سیاسی، برنامه های مطالبه گری با حضور نماینده مجلس، اخبار اطلاعات سیاسی، بیانات مقام معظم رهبری، برگزاری مناظره و کرسی سیاسی، صدور بیانیه به فراخور زمان و دیدار با اساتید سیاسی را اجرا خواهد کرد.

افشار برگزاری کلاس و اجرای مسابقه در زمینه قرآن و عترت، همایش با حضور افراد تازه مسلمان شده در حوزه بیداری اسلامی، برگزاری نمایشگاه عکس در رابطه با سبک زندگی، اجرای برنامه در زمینه دفاع مقدس نظیر دیدار با خانواده شهدا، اردوی موزه عبرت تهران، نشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ترم جاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت تشریح شد

برنامه های ترم جاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت تشریح شد