مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 13:132014-10-25سياسي

مرجعیت و عاشورا عوامل تحرک شیعه هستند


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مرجعیت و عاشورا دو موضوع مهمی هستند که شیعه را به تحرک در آورده و دشمنان اسلام نیز این واقعیت را به خوبی دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز شنبه در همایش مبلغان محرم در مسجد جامع گلشن گرگان اظهارداشت: سازمان های جاسوسی استکبار در تحقیقات میدانی درباره علل جوش و خروش شیعیان، به این دو موضوع مهم پی برده اند.

وی ادامه داد: آنها به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند عاشورا را از شیعه جدا کنند، اما توانایی ایجاد انحراف در آن را دارند.

نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با استفاده از سخنان به ظاهر زیبا و فریبنده، درصدد همراه کردن مردم با خود هستند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: برای آشنایی با عزاداری درست باید به تاریخ شیعه مراجعه کنیم و یکی از افتخارات شیعه این است که با گذشت بیش از 1400 سال هنوز مدافع مظلوم است.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان تأکید کرد: عاشورا دارای یک محتوای واحد است که در تمامی عزاداری ها باید به آن توجه شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: با وجود محتوای واحد، اما می توان در دوره های مختلف، آن را به اشکال متفاوت بیان کرد به شرط این که خللی در محتوای عاشورا و پیام اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجعیت و عاشورا عوامل تحرک شیعه هستند

مرجعیت و عاشورا عوامل تحرک شیعه هستند