مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 12:382014-10-25فرهنگي

سالن نمایش «صدای آهسته برف» تغییر کرد/ اختتامیه کارگاه کمدیا دلارته


تغییر سالن نمایش «صدای آهسته برف»، اختتامیه ورکشاپ بین المللی کمدیا دلارته، افزوده شدن بازیگران جدید به نمایش «اراتریو عدالت» و اجرای نمایش «ریچارد سوم» در شهر لندن مهمترین اخبار تئاتر امروز هستند.

- سالن نمایش صدای آهسته برف تغییر کرد/ اختتامیه کارگاه کمدیا دلارته تغییر سالن نمایش صدای آهسته برف ، اختتامیه ورکشاپ بین المللی کمدیا دلارته، افزوده شدن بازیگران جدید به نمایش اراتریو عدالت و اجرای نمایش ریچارد سوم در شهر لندن مهمترین اخبار تئاتر امروز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، نمایش صدای آهسته برف به کارگردانی جابر رمضانی با اتمام اجراهای کسی نیست همه داستان ها را به یاد آورد به کارگردانی رضا حداد اجراهای خود را از سالن ناظرزاده کرمانی به سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر منتقل کرد.

این گروه نمایشی، به دلیل فضای متفاوت و تجربی این نمایش، فضای سالن استاد سمندریان را برای اجرای خود مناسب تر می داند و به همین دلیل با خالی شدن این سالن نمایشی، پس از سه اجرا، نمایش صدای آهسته برف در این سالن به اجراهای خود ادامه می دهد.

به این ترتیب، صدای آهسته برف به کارگردانی جابر رمضانی، هر روز ساعت 18:30 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود و نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی اشکان خیل نژاد به اجراهای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن نمایش «صدای آهسته برف» تغییر کرد/ اختتامیه کارگاه کمدیا دلارته

سالن نمایش «صدای آهسته برف» تغییر کرد/ اختتامیه کارگاه کمدیا دلارته