مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 12:382014-10-25اجتماعي

ریزش کوه در مسیر «میاندوآب - بوکان»


فرماندار بوکان از ریزش کوه در مسیر «میاندوآب - بوکان» براثر بارش باران خبر داد و گفت: بارش باران طی هفته گذشته سبب جاری شدن سیل در روستاهای بخش «سیمینه رود» و مرکزی شده است.

- فرماندار بوکان از ریزش کوه در مسیر میاندوآب - بوکان براثر بارش باران خبر داد و گفت: بارش باران طی هفته گذشته سبب جاری شدن سیل در روستاهای بخش سیمینه رود و مرکزی شده است.

جمال خسروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی آذربایجان غربی، با بیان اینکه بارش بی سابقه ی باران و تگرگ در این شهرستان طی هفته گذشته سبب ایجاد سیل در روستاهای بخش مرکزی و سیمینه رود شده است، افزود: روستاهای شیخ علی و داشبند در بخش سیمینه و روستاهای گول و کهر بزه در بخش مرکزی دچار آب گرفتگی و سیل شدند.

وی با بیان اینکه با انجام لایروبی، خاکریزی و تخریب پل ها مانع از برگشت سیل به منازل شدیم، ادامه داد: 100 خانوار شهری و 65 خانوار روستایی در این شهرستان دچار آب گرفتگی شده بودند.

فرماندار بوکان با بیان اینکه به بخش های صنعتی، پل ها، تأسیسات شهری و منابع ذخیره آب شرب خسارت های شدیدی وارد شده است، خاطرنشان کرد: بارش باران باعث ریزش کوه در مسیر میاندوآب - بوکان شد که خوشبختانه خطر جانی و مالی در پی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش کوه در مسیر «میاندوآب - بوکان»

ریزش کوه در مسیر «میاندوآب - بوکان»