مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 11:482014-10-25سياسي

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: حکم اعدام شیخ نمر را محکوم می کنیم


طی چند روز گذشته حکم اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان اعلام شده است، ما این حکم را محکوم می کنیم و خواستار لغو این حکم هستیم.

- " از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بحث اسید پاشی در شهر اصفهان سبب ایجاد مشکلاتی شده است، اظهار کرد: امیدواریم که نیرو های امنیتی، انتظامی و قضایی همانند گذشته با اقتدار کامل در راستای برطرف شدن این مشکلات تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بد خواهان نظام میدان دار شده اند تا رسانه های غربی از این وضعیت سوء استفاده کنند، تصریح کرد: بار ها در آمریکا و کشور های غربی اتفاقات نا گواری افتاده است و هیچ شخصی به این اتفاقات اشاره ای نکرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام ما به دنبال این هستیم که عامل یا عاملان جنایت اسید پاشی در اصفهان دستگیر شوند و به سزای اعمال خود برسند، ادامه داد: از هفته گذشته برخی از افراد با شایعه پراکنی در راستای ایجاد نا امنی در بین مردم تلاش کردند، اما نیرو های امنیتی، قضایی و انتظامی اصفهان در راستای ساماندهی این شرایط اقدامات لازم را انجام می دهند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه نیرو های امنیتی، قضایی و انتظامی اصفهان با تمام توان خود در میدان هستند تا فضای شهر امن و آرام شود، تاکید کرد: امیدواریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: حکم اعدام شیخ نمر را محکوم می کنیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: حکم اعدام شیخ نمر را محکوم می کنیم