مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 11:432014-10-25فرهنگي

«حانیه» تمام شد + آخرین عکس ها


تهیه کننده سریال «حانیه» از پایان تصویربرداری این مجموعه خبر داد و گفت: تدوین «حانیه» همزمان در حال انجام است و صداگذاری و موسیقی کار نیز بزودی آغاز می شود.

- تهیه کننده سریال حانیه از پایان تصویربرداری این مجموعه خبر داد و گفت: تدوین حانیه همزمان در حال انجام است و صداگذاری و موسیقی کار نیز بزودی آغاز می شود.

علی مهام در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، اعلام کرد: چندی پیش تصویربرداری سریال حانیه به طور کلی در تهران به پایان رسید و فرید سعادتمند برای کار موسیقی این سریال انتخاب شد تا به زودی کار موسیقی سریال انجام شود.

سریال حانیه وی سپس به پخش سریال حانیه از شبکه دو سیما اشاره کرد و گفت: فعلا منتظر هستیم تا کار موسیقی و صداگذاری سریال انجام شود که اگر به موقع کارهایش به پایان برسد، حانیه دی ماه به روی آنتن می رود.

تهیه کننده حانیه در پایان درباره پخش نشدن مجموعه اش در ایام دهه فجر توضیح داد: حانیه بهمن ماه و در ایام دهه فجر به روی آنتن نمی رود؛ به دلیل اینکه مصادف می شود با جشنواره فیلم فجر و حیف است زحماتی که برای حانیه کشیدیم دیده نشود، به همین خاطر فکر می کنم دی ماه بهترین زمان برای پخش حانیه و دیده شدن یک کار ارزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حانیه» تمام شد + آخرین عکس ها

«حانیه» تمام شد + آخرین عکس ها