مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 11:382014-10-25فرهنگي

واکنش طراحان دنیا به اتفاقات غزه در روزهای پرهیجان جام جهانی فوتبال


دبیر نمایشگاه پوستر «برای غزه» با اشاره به آثار هنرمندان خارجی در این نمایشگاه از توجه هنرمندان دنیا به اتفاقات غزه در روزهای بی توجهی رسانه های دنیا به غزه و تمرکز آنها به جام جهانی فوتبال سخن گفت.

- دبیر نمایشگاه پوستر برای غزه با اشاره به آثار هنرمندان خارجی در این نمایشگاه از توجه هنرمندان دنیا به اتفاقات غزه در روزهای بی توجهی رسانه های دنیا به غزه و تمرکز آنها به جام جهانی فوتبال سخن گفت.

مهدی حسینی دبیر نمایشگاه پوستر برای غزه که این روزها در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپاست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره چگونگی گردآوری آثار هنرمندان خارجی در این نمایشگاه توضیح داد: در روزهایی که حملات رژیم صهیونیستی به غزه صورت می گرفت، شاهد آثاری از هنرمندان طراح گرافیک ایرانی و خارجی بودیم که بلافاصله با موضوع حملات به غزه طراحی و در فضای مجازی منتشر می شدهمین امر باعث شد که فکر کنیم خوب است این آثار را به صورت نمایشگاهی منسجم یک جا گردآوری کنیم بنابراین با صاحبان این آثار ارتباط برقرار کردیم و این پیشنهاد مطرح شد که آنها نیز استقبال کردند و توانستیم این نمایشگاه را برپا کنیم.

او با اشاره به این که همه رسانه های دنیا در روزهایی که این حملات به غزه صورت می گرفت، سرگرم پخش مسابقات جام جهانی فوتبال بودند ادامه داد: بسیاری از رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش طراحان دنیا به اتفاقات غزه در روزهای پرهیجان جام جهانی فوتبال

واکنش طراحان دنیا به اتفاقات غزه در روزهای پرهیجان جام جهانی فوتبال