مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 11:182014-10-25ورزشي

آیین افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای در قم برگزار شد


آیین افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای که به صورت ملی در مدارس کشور برای نخستین بار اجرا می شود در یکی از مدارس دخترانه قم برگزار شد.

- " از قم، آیین المپیاد درون مدرسه ای با حضور جمعی از مدیران استانی و دانش آموزان در مدرسه آرزو رضایی واقع در منطقه شیخ آباد برگزار شد.

علیرضا خدری،حسین خدری و محمد باد برین از ملی پوشان نوجوان در رشته کاراته در این مراسم حضور یافتند و با اجرای حرکات ورزشی از برگزاری المپیاد درون مدرسه ای در قم استقبال کردند.

در ادامه این مراسم گروه نوازنده مارش نظامی سپاه علی بن ابیطالب(ع) حضور یافته و دانش آموزان دبیرستان آرزو رضایی به اجرای رژه در مقابل مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش استان قم پرداختند.

در بخش پایانی این مراسم نیز با حضور مسئول تربت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم به والدین دانش آموزان توصیه های بهداشتی و ورزشی ارائه شد.

انتهای پیام/78005/ک10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای در قم برگزار شد

آیین افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای در قم برگزار شد