مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 11:032014-10-25اقتصادي

بهره برداری از نسل چهارم موبایل از آذرماه/ برنامه ای برای تماس تصویری وجود ندارد


مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه از بهره برداری از شبکه نسل چهارم موبایل از آذرماه امسال خبر داد و گفت: هم اکنون شبکه LTE در برخی شهرهای کشور در حال تست و آزمایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا قلمبر دزفولی امروز در نشست خبری به مناسبت هشتمین سالگرد بهره برداری از دومین شبکه موبایل کشور از افزایش ترافیک دیتا به میزان بیش از 100 درصد در این شبکه و کاهش میزان قطعی تماس به کمتر از 77 صدم درصد خبر داد و گفت: هم اکنون 28 هزار و 229 کیلومتر از جاده های کشور و 84.

1 درصد جمعیت کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار دارد.

وی با بیان اینکه اپراتور دوم تلفن همراه با 304 اپراتور خارجی رومینگ دیتا و با 421 اپراتور خارجی رومینگ سیم کارتهای دائمی دارد، افزود: رومینگ سیم کارتهای اعتباری ایرانسل با 158 اپراتور دنیا برقرار است و سیم کارتهای این اپراتور در 21 خط هوایی و کشتیرانی فعال است.

54 شهر کشور تحت پوشش 3G مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه از مردادماه سال جاری تاکنون و پس از دریافت پروانه فعالیت نسل سوم موبایل 54 شهر و تمامی مراکز استانها تحت پوشش شبکه 3G قرار گرفته اند افزود: تعداد شهرهای تحت پوشش نسل سوم موبایل تا 6 ماه آینده 3 برابر خواهد شد؛ براساس بررسی های به عمل آمده نیز مشخص شده که 60 درصد مشترکان دیتا در مناطق تحت پوشش از 3G استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نسل چهارم موبایل از آذرماه/ برنامه ای برای تماس تصویری وجود ندارد

بهره برداری از نسل چهارم موبایل از آذرماه/ برنامه ای برای تماس تصویری وجود ندارد