مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:582014-10-25اقتصادي

80 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار هستند


مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: 80 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار هستند.

- 80 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار هستند تبریز- خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: 80 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ولی الله دینی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون تمامی شهرها و 80 درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند و در واقع 94 درصد مردم استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه تمامی مردم به موارد صرفه جویی در مصرف گاز گفت: با کمک مردم و استفاده متعارف از گاز طبیعی هیچ گونه افت فشاری در جریان گاز به وجود نخواهد آمد و همکاران ما در تمامی شهرهای استان همانند گذشته آماده انجام وظیفه و ارائه خدمات در فصل سرما هستند و مشکلی در توزیع گاز طبیعی نداریم.

دینی با بیان اینکه مردم باید از هرگونه دستکاری رگلاتور خودداری کنند، گفت: مردم استان در هنگام مواجهه با هرگونه مشکلی با امداد گاز به شماره سراسری 194جهت رفع نقص تماس بگیرند و از شماره تلفن 2194 در سراسر استان که اخیرا فاز اول آن به بهره برداری رسیده جهت اعلام بدهی و ثبت کارکرد کنتور استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار هستند

80 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار هستند