مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:332014-10-25پزشكي

عضو کارگروه سلامت سوادکوه: قبح استفاده از مشاوره های روانی برطرف شود


عضو کارگروه سلامت سوادکوه با اشاره به شرایط بیماران روانی،گفت: قبح استفاده از مشاوره های روانی باید در جامعه برطرف شود.

- " در سوادکوه، حسین علی امیری ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای سلامت روان شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه پنج نوع بیماری اعصاب و روان وجود دارد، اظهار داشت: بیماری شدید و خفیف روانی، صرع، اختلالات رفتاری دوران کودکی و عقب ماندگی ذهنی از انواع بیماری اعصاب و روان در جامعه هستند.

عضو کارگروه سلامت سوادکوه با بیان اینکه شعار امسال بهداشت جهانی زندکی کردن با بیماران اسکیزوفرنی است، افزود: بیماران اسکیزوفرنی از انواع بیماران شدید روانی هستند.

وی به برخی از ابعاد شخصیتی بیماران اسکیزوفرنی اشاره و خاطرنشان کرد: بیماران اسکیزوفرنی دارای توهم شنیداری و بینایی هستند و و خود بزرگ بین و پر خواب و یا کم خواب و پر اشتها یا کم اشتها هستند.

امیری با تاکید بر اینکه بیماران روانی هم مانند بیماران جسمی قابل درمان هستند، گفت: اگر بیماران روانی به موقع شناسایی شوند، قابل درمان هستند.

این کارشناس بهداشت روان با یادآوری اینکه بیماری اعصاب و روان چهارمین عامل مرگ و میر در جهان بعد از بیماری قلبی و عروقی، حوادث جاده ای و سرطان است، گفت: خانواده های دارای بیماران روانی باید مانند خانواده های دارای بیماران جسمی، پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کارگروه سلامت سوادکوه: قبح استفاده از مشاوره های روانی برطرف شود

عضو کارگروه سلامت سوادکوه: قبح استفاده از مشاوره های روانی برطرف شود