مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:132014-10-25اجتماعي

انتخابات سراسری شورای دانش آموزی برگزار شد


هفدهمین انتخابات شورای دانش آموزی با پیام وزیر آموزش و پرورش در مدارس سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر؛ در این دور از انتخابات شوراهای دانش آموزی حدود 10 میلیون دانش آموز در 115 هزار مدرسه، 600 هزار نفر از اعضای این شوراها را انتخاب کردند.

توجه به نقش و مشارکت دانش آموزان در اداره مدارس، آماده سازی دانش آموزان برای حضور جدی در فعالیت های اجتماعی آینده و بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های دانش آموزی از مهمترین اهداف راه اندازی این شوراهاست.

انتخابات شورای دانش آموزی در تهران با حضور معاون وزیر آموزش و پروش و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه داوری منطقه 7 تهران برگزار شد.

وزیر آموزش و پروش در پیامی به این انتخابات با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی از ارکان تأثیرگذار مدارس هستند که با هدف توسعه مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آن ها در فعالیت های تربیتی و آموزشی فعالیت می کنند گفت: دانش آموزان با استعداد و فهیم میهن عزیزمان در طول تاریخ بارها با شیوه های مختلف در عرصه های گوناگون نظیر هشت سال دفاع مقدس، فعالیت های اجتماعی و سیاسی همچون راهپیمایی ها، انتخابات پیشین شوراهای دانش آموزی و غیره حضور پررنگ و با نشاط خود را به اثبات رسانده اند و با آرمان ها و اهداف والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات سراسری شورای دانش آموزی برگزار شد

انتخابات سراسری شورای دانش آموزی برگزار شد