مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:032014-10-25سياسي

محمدرضا عارف: اصولگرایان به فکر رد صلاحیت اصلاح طلبان نباشند


سهم تفکر اصلاح طلبی در انقلاب به مراتب بیش از دیگر جریانات سیاسی است/ اخلاق قربانی امیال سیاسی شده است/ اخلاق را هم امنیتی کرده اند/ رسانه ها مروج ادبیات تند و خشن در جامعه نباشند/ رمز ماندگاری یک جریان سیاسی حفظ هویت است/ در انتخابات مجلس جوانان محور .

- " سهم تفکر اصلاح طلبی در انقلاب به مراتب بیش از دیگر جریانات سیاسی است/ اخلاق قربانی امیال سیاسی شده است/ اخلاق را هم امنیتی کرده اند/ رسانه ها مروج ادبیات تند و خشن در جامعه نباشند/ رمز ماندگاری یک جریان سیاسی حفظ هویت است/ در انتخابات مجلس جوانان محور قرار خواهند گرفت/ هیچ اصلاح طلبی مطمئنا در اندیشه تحریم انتخابات نیست رییس بنیاد امید ایرانیان خطاب به اصولگریانی که در اندیشه رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده هستند گفت که در جایگاه مدعی العموم قرار نگیرند و حکم صادر نکنند.

اگر اصولگریان می خواهند در انتخابات پیروز شوند باید در یک فضای رقابتی به فکر پیروزی باشند نه آنکه در اندیشه از میان به در بردن اصلاح طلبان باشند که البته به صلاح خودشان هم نخواهد بود.

دکتر محمدرضا عارف در دیدار اعضای شورای مرکزی و منطقه تهران سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: امام حسین(ع) به واقع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا عارف: اصولگرایان به فکر رد صلاحیت اصلاح طلبان نباشند

محمدرضا عارف: اصولگرایان به فکر رد صلاحیت اصلاح طلبان نباشند