مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 09:432014-10-25فرهنگي

امیدواری رخشان بنی اعتماد برای نمایش «قصه ها» تا آخر فصل پاییز


فیلم سینمایی «قصه ها» با حضور «رخشان بنی اعتماد» کارگردان و تهیه کننده این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم ابوظبی روی پرده رفت.

- فیلم سینمایی قصه ها با حضور رخشان بنی اعتماد کارگردان و تهیه کننده این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم ابوظبی روی پرده رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا،فیلم سینمایی قصه ها با حضور رخشان بنی اعتماد کارگردان و تهیه کننده این فیلم، جهانگیر کوثری تهیه کننده سینمای ایران و همچنین اعضای هیئت داوران بخش رقابتی اصلی هشتمین دروه جشنواره بین المللی فیلم ابوظبی ساعت 18:30 غروب روز 2 آبان ماه جاری (24 اکتبر) در سالن شماره 5 وکس مرکز سینمایی مارینا مال شهر ابوظبی در کشور امارات متحده عربی روی پرده رفت و مورد استقبال، منتقدان، روزنامه نگاران، خبرنگاران، تماشاگران حاضر در جشنواره و ایرانی های حاضر در شهرهای مختلف امارات قرار گرفت به طوری که تمام صندلی های سالن، مملو از جمعیت بود که از ملیت های مختلف به تماشای این فیلم از سینمای ایران آمده بودند.

بعد از نمایش این فیلم، رخشان بنی اعتماد به سؤالات تماشاگران حاضر در سالن پاسخ داد و در مورد استفاده از بازیگران حرفه ای و سرشناس سینمای ایران در این فیلم گفت: خوشحالم که فیلم مورد استقبال شما قرار گرفت، دقیقاً اکثر پرسوناژهای این فیلم، پرسوناژهای فیلم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری رخشان بنی اعتماد برای نمایش «قصه ها» تا آخر فصل پاییز

امیدواری رخشان بنی اعتماد برای نمایش «قصه ها» تا آخر فصل پاییز