مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 08:332014-10-25سياسي

جرم اسیدپاشی چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است


شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان در پی وقوع ماجرای اسیدپاشی در شهر اصفهان این جرم بیمارگونه و وحشیانه را، عملی ضد اسلامی، - ضد انسانی و ضد بشری عنوان کرده و در بیانیه خود آورده است: این اتفاقات در کنار جسم این دختران معصوم، چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان به دنبال وقوع ماجرای اسیدپاشی در اصفهان،بیانیه ای را در محکومیت این اقدامات ضد انسانی و غیرشرعی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است: وقوع ماجرای اسیدپاشی در اصفهان، قلب مردم را جریحه دار کرده و این سوال را در اذهان مطرح ساخت که به راستی چه کسی و یا چه کسانی، با چه هدف و نیتی به خود جرات ارتکاب چنین عمل مجرمانه و ضد انسانی را می دهند؟ بدون شک این جرم بیمارگونه و وحشیانه، عملی ضد اسلامی، ضد انسانی و ضد بشری بوده و این اتفاقات در کنار جسم این دختران معصوم، چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است.

وقتی انسانی حاضر می شود این گونه وحشیانه زندگی فردی بی گناه را بازیچه عقده های روانی خود قرار داده و ناجوانمردانه چنین تعرضی انجام دهد، به خود می آییم و می پرسیم براستی این همان انسانی است که خداوند متعال مقام خلیفه الله را به او داده؟ این همان انسانی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرم اسیدپاشی چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است

جرم اسیدپاشی چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است