مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:532014-10-25فرهنگي

اختتامیه جشنواره فیلم پروین اعتصامی تحت تاثیر اسیدپاشی


تعدادی از هنرمندان و برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره فیلم پروین اعتصامی نسبت به ماجرای اسیدپاشی اصفهان واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان نعیمی یکی از سازندگان حذف اضطراری ، آزاده بی زار گیتی کارگردان سپیده دمی که بوی لیمو می داد و نیکی کریمی که جایزه فیلم ساز زن سال را گرفت از جمله هنرمندانی بودن که در مراسم پایانی جشنواره فیلم پروین اعتصامی نسبت به ماجرای اسیدپاشی اصفهان واکنش نشان دادند.

نیکی کریمی هنگام دریافت جایزه اش به عنوان بهترین فیلم ساز زن سال از رخشان بنی اعتماد و پوران درخشنده به عنوان فیلم سازانی که متعهدانه فعالیت می کنند، نام برد.

این هنرمند در ادامه به ماجرای اسیدپاشی اصفهان واکنش نشات داد و در سخنانی گفت: نمی توان به راحتی از ماجرای اسیدپاشی اصفهان گذشت .

نیکی کریمی در بخش پایانی سخنانش گفت: نمی دانم در حالی که جهان به ما نگاه می کند و با وجود حساسیت هایی که وجود دارد، چگونه می توانیم پاسخگوی این اتفاقات باشیم.

او با اظهار تاسف فراوان گفت: نمی دانم چه اتفاقی می افتد که زنان ما اینگونه در معرض آسیب قرار می گیرند.

حجت الله ایوبی هم در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره پروین اعتصامی با اشاره به آمار دبیر جشنواره مبنی بر فعالیت 903 کارگردان زن در سینمای ایران و حضور بیش از 2 هزار از بانوان در فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره فیلم پروین اعتصامی تحت تاثیر اسیدپاشی

اختتامیه جشنواره فیلم پروین اعتصامی تحت تاثیر اسیدپاشی