مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:382014-10-25سياسي

حاج محمود لولاچیان: نقش دولت مقابله با جریان های فرهنگی معاند است


یکی از فعالان فرهنگی مذهبی جبهه انقلاب اسلامی تاکید کرد: بحث ورود جریان های معاند برای انحراف جریان های فرهنگی در جامعه اسلامی، چیزی اثبات شده ای است و فکر نمی کنم کسی در جامعه وجود داشته باشد که این را نفی کند.

- "، حاج محمود لولاچیان از فعالان فرهنگی مذهبی جبهه انقلاب اسلامی است که در این زمینه صاحب تجربیات گرانقدری است.

نشریه خبری - تحلیلی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با وی در مورد چرایی و چگونگی شکل گیری جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی به گفت وگو پرداخته است که در ادامه از نظر می گذرد: * همانطور که می دانید، مشارکت در حوزه فرهنگ از قبل از انقلاب وجود داشته است و به نظر می رسد یکی از دلایل وقوع انقلاب اسلامی، نیز فرهنگی بود که مردم و بازاری های خوشنام تهران بر روی آن کار می کردند.

چه شد که بعد از انقلاب اسلامی این فرهنگ مردم نهاد، این فرهنگی که آمرانه نبود و به صورت آمرانه از طرف راس حکومت به مردم تزریق نمی شد، بلکه مردمی بود و بلاخره از کف کوچه و خیابان رشد پیدا می کرد، این بعد از انقلاب توسعه پیدا کرد.

  من فکر می کنم که منشا و در حقیقت دلیل اصلی این حرکات، که قبل از انقلاب کمی محدودتر بود و بعد از انقلاب به برکت انقلاب اسلامی توسعه پیدا کرد، آن دغدغه فرهنگی است که در مردم و به خصوص در طبقه متدین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج محمود لولاچیان: نقش دولت مقابله با جریان های فرهنگی معاند است

حاج محمود لولاچیان: نقش دولت مقابله با جریان های فرهنگی معاند است