مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:382014-10-25ورزشي

منصوری قرچک نوار پیروزی های فرش آرای مشهد را پاره کرد


تیم شهید منصوری قرچک توانست با برتری سه بر یک مقابل فرش آرای مشهد ضمن پاره کردن نوار پیروزی های این تیم مشهدی، جایگاه این تیم را در جدول تصاحب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شامگاه جمعه هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی در شهرهای مختلف کشور دنبال گردید که تساوی صدرنشین این مسابقات باعث خوشحالی و انگیزه تیم های بالای جدول برای تصاحب صدرنشینی شد.

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته تیم های بالای جدولی منصوری قرچک و فرش آرای مشهد در حالی در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم در این دیدار به سه امتیاز بازی چشم دوخته بودند تا وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهند.

تیم منصوری قرچک که به دلیل تغییرات گسترده در بازیکنان در هفته های ابتدایی لیگ بازی های پرنوسانی را از خود نشان می داد و برخی نگرانی ها را در دل هوادارانش ایجاد کرده بود در هفته های اخیر با ایجاد هماهنگی های لازم بین بازیکنان به آمادگی مطلوبی دست پیدا کرده است.

تیم منصوری قرچک در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال در یک دیدار حساس و مهم توانست تیم مدعی و قدرتمند گیتی پسند اصفهان را از پیش رو بردارد و با انگیزه کافی به مصاف فرش آرای مشهد برود اما در نقطه مقابل نیز فرش آرای مشهد هم در هفته هفتم و هشتم مقابل حریفان به برتری رسیده بود و به چیزی جز سه امتیاز بازی فکر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری قرچک نوار پیروزی های فرش آرای مشهد را پاره کرد

منصوری قرچک نوار پیروزی های فرش آرای مشهد را پاره کرد