مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:332014-10-25حوادث

تیراندازی در کالیفرنیا 2 کشته برجای گذاشت


در یک حادثه تیراندازی در ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا، دو معاون کلانتر این منطقه جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

- "، در یک حادثه تیراندازی که در پارکینگ یک مسافرخانه ای در ساکرامنتو کالیفرنیا آغاز شد، دو معاون کلانتر کالیفرنیا کشته شدند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رویترز گزارش کرد که این حادثه جمعه صبح به وقت محلی (دیشب) به وقوع پیوست و مقامات آمریکایی گزارش کردند که دو فرد مسلح این حادثه تیراندازی مارسلو ماکز 34 ساله به همراه یک زن بودند که به گفته پلیس ساکرامنتو بسیار خطرناک بودند و پلیس آنها را بازداشت کرده است.

طبق این گزارش، این حادثه جمعه صبح به وقت محلی در پارکینگ یک مسافرخانه بعد از آن آغاز شد که یکی از معاونان کلانتر محل به خودرویی که به نظر مشکوک بود نزدیک شد و یک نفر از داخل خودرو چندین گلوله به سمت این معاون کلانتر به نام دانی الیور شلیک کرد که به سینه وی برخورد کرد.

بعدازظهر روز جمعه، کلانتر ساکرامنتو اعلام کرد که الیور بر اثر جراحات ناشی از برخورد گلوله ها جان خود را در مرکز پزشکی دانشگاه کالیفرنیا ساکرامنتو از دست داد.

طبق این گزارش، افراد مسلح بعد از تیراندازی به الیور، یک خودرویی که در آن نزدیکی بود را سرقت کردند و قبل از آنکه فرار کنند به سمت مردی که روز چرخی نشسته بود، تیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در کالیفرنیا 2 کشته برجای گذاشت

تیراندازی در کالیفرنیا 2 کشته برجای گذاشت