مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:232014-10-25سياسي

شورای دانش آموزی زمینه مسئولیت پذیری و خودباوری دانش آموزان را فراهم می کند


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: شورای دانش آموزی زمینه های تربیت فردی، اجتماعی، مسئولیت پذیری، مشارکت و خودباوری را در دانش آموزان فراهم می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی صبح شنبه در برگزاری هفدهمین انتخابات شورای دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه ای آیت الله طالقانی بوشهر با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و درگذشت رییس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شورای دانش آموزی زمینه های تربیت فردی، اجتماعی، مسئولیت پذیری، مشارکت و خودباوری را در دانش آموزان فراهم می سازد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر افزود: انتخابات شورای دانش آموزی گامی باارزش و اساسی برای نهادینه کردن بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به عنوان یک ارمغان به جامعه هدیه داده شده است.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران چهار انتخابات اساسی ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا داریم که در کنار آن ها، انتخابات شورای دانش آموزی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسوی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید بر مشارکت مدنی مردم در تمام عرصه های اجتماعی تاکید دارد، عنوان کرد: امروز مشارکت مردم جهت تعیین سرنوشت خود و پویایی جامعه مدنی در ایران اسلامی نهادینه شده و هیچگاه صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای دانش آموزی زمینه مسئولیت پذیری و خودباوری دانش آموزان را فراهم می کند

شورای دانش آموزی زمینه مسئولیت پذیری و خودباوری دانش آموزان را فراهم می کند