مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:532014-10-25پزشكي

طب سنتی با زبانی ساده وارد خانواده ها شود


یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم، جوهره طب سنتی ایران است، گفت: با توجه به همراه بودن طب سنتی با مردم ایران در طول تاریخ کشور، این مبحث اکنون به عنوان یک رشته دانشگاهی مصوب شده است و به صورت علمی به دنبال ترویج بیشتر تدابیر حفظ سلامتی مردم است.

- دکتر ناصر رضایی پور در گفت وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه طب سنتی ایران، در طول تاریخ در تشخیص های علمی انواع بیماری ها موفق بوده و اکنون نیز بسیاری از این روش های تشخیصی، کارآمد هستند، گفت: با توجه به پیشرفت های علمی بشر، دانشمندان باید به طور کامل به روش های نوین علمی مسلط باشند تا دیدگاه های ریشه ای و حکمی طب سنتی ایران را با پیشرفت های مدرن بشر تطبیق دهند.

وی در ادامه افزود: تطبیق پیشرفت های مدرن علمی با طب سنتی ایران، باعث تاثیر بسزای طب سنتی در تشخیص و درمان بیماری های مختلف و هماهنگ کردن انواع دیدگاه ها می شود.

این دستیار دکترای تخصصی طب سنتی کشور در دانشگاه شاهد، با بیان اینکه تغذیه، بخش اصلی طب سنتی ایران را تشکیل می دهد، یادآور شد: با توجه به اینکه بهداشت و سلامتی از خانواده ها آغاز می شود، باید تامین سلامتی از طریق طب سنتی ایران در میان خانواده ها فرهنگ سازی شود تا زنان برای سلامتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب سنتی با زبانی ساده وارد خانواده ها شود

طب سنتی با زبانی ساده وارد خانواده ها شود