مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:332014-10-25دانش

سامانه ثبت نام بدون آزمون رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد فعال شد


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از فعال شدن سامانه ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باز ماندن این سایت تا نیمسال دوم، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مجتبی علوی فاضل در این باره، گفت: سایت معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.

azmoon.

org برای ثبت نام بهمن ماه رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باز است و داوطلبان می توانند با مراجعه به آن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: برای آنکه متقاضیان به تحصیل در این مقاطع بتوانند بدون هیچ عجله و شتابی انتخاب رشته کنند، این سایت تا نیمسال دوم برای ثبت نام فعال می ماند.

به گفته معاون دانشگاه آزاد، هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می تواند با مراجعه به سایت، 10 رشته/محل را بر اساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

علوی فاضل در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، گفت: نتایج این مرحله در دی ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.

علوی فاضل در خصوص رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته، اظهار داشت: داوطلبان این مقاطع می توانند با مراجعه به سایت در یک واحد دانشگاهی مورد علاقه خود ثبت نام کرده، سپس با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت نام بدون آزمون رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد فعال شد

سامانه ثبت نام بدون آزمون رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد فعال شد