مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:232014-10-25اجتماعي

مهد کودک برای کنترل کودکان نیست


اختلال در یادگیری، عدم رشد خلاقیت کودک، تأخیر در تکلم، گوشه گیری برخی از آثار نامطلوب مهدهای کودک هستند، پس باید تمام رفتارهای کودک در اختیار وی قرار گیرد و شرایط آزادی کامل در مهد فراهم باشد و در این محیط باید به دنبال رشد کودکان بود نه اینکه آنها را به اجبار کنترل کرد.

- نسرین شهبازی ، معاون بهزیستی ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، کودکان را ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی دانست و اظهار کرد: این گروه سنی و تلاش در جهت پایداری رفتارها و نهادینه ساختن عادات درست آنان در این دوران یکی از جنبه هایی است که رشد و تکامل همه جانبه افراد و جامعه را در آینده رقم خواهد زد.

آنچه در حال حاضر نیاز جامعه اسلامی ما ست، داشتن جامعه ای انسان ساز است که در این راستا لازم است طوری برنامه ریزی و حرکت کنیم تا کودکان ما به ارزش و شخصیت خود پی ببرند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ایلام نیاز کودکان را پرورش روحیه ی خلاقیت، نوآوری، کار، تلاش و خودباوری عنوان کرد و گفت: باید عشق و امید در آن ها تقویت شود و پایبندی به ارزش ها و اعتقادات اسلامی آموزش داده شود.

شهبازی ادامه داد: رشد بهنجار اجتماعی و شناختی و نیز شکوفایی شخصیت بهنجار تحت تأثیر شرایط و زمینه ای است که افراد در آن پرورش پیدا می کنند حال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهد کودک برای کنترل کودکان نیست

مهد کودک برای کنترل کودکان نیست